Severa + Netvisor
Liitä taloushallinto saumattomaksi kokonaisuudeksi projektinhallinnan kanssa
Netvisor on oman tuotetalomme taloushallinnon pilvipalvelu, joka ymmärtää projektiliiketoimintaa. Korkea automaatiotaso, maksuliikenneyhteydet sekä yhteiskäyttöisyys tilitoimiston kanssa tarjoavat ajantasaista tietoa yrityksen taloudellisesta tilanteesta johtamisen tueksi.
Netvisorin ja Visma Severan välille toteutetun integraation ansiosta niin projektien parissa työskentelevillä kuin taloushallinnolla ja johdolla on omiin tehtäviin parhaiten soveltuvat työkalut. Saumaton tiedonvaihto taloushallinnon ja projektien välillä mahdollistaa sen, että työntekijöiden ei tarvitse käyttää aikaa ylimääräiseen tiedon selvittelyyn ja tuplakirjaamiseen. Yhdistämällä Netvisorin taloushallinnon Visma Severaan pidät maksutilanteen, projektien katteen sekä palkkahallinnon aina ajan tasalla.
Liittymässä siirtyvät tiedot
- Severassa luodut myyntilaskut kirjautuvat Netvisorin reskontraan ja kirjanpitoon
- Yhdenmukaiset ja ajantasaiset asiakas-, tuote- ja laskentakohdetiedot molemmissa järjestelmissä
- Severaan kirjatut tunnit, poissaolot ja matkakulut siirtyvät Netvisorin palkanlaskentaan
- Kohdista projektien kulut ja jälleenlaskutettavat rivit Netvisorista Severan töille ja projekteille
Jos yrityksesi käyttää sekä Visma Netvisoria että Severaa, voit ottaa rajapinnan käyttöön Netvisorin kautta. Lisäosa pitää aktivoida myös Severasta.
Haluatko kuulla lisää Netvisorin ja Visma Severan yhteensopivuudesta? Jätä yhteydenottopyyntö.