Severa + DocStarter
Automatisoi asiakirjojen laatiminen DocStarterilla
DocStarterin avulla varmistat hallitun, sujuvan, virheitä minimoivan ja nopean asiakirjojen laadinnan.
Severasta on integraatio DocStarteriin, jonka avulla Severan projektitieto ja projektiin liittyvät tiedot asiakkaista ja yhteyshenkilöistä siirtyvät suoraan DocStarteriin. DocStarter lisää tiedot automaattisesti uusiin asiakirjoihin. Näin esimerkiksi tarjousten, muistioiden ja muiden asiakirjojen laatiminen sujuu integraation avulla kätevästi.
Docstarterin käyttämälle dokumentoinnin automatisointitekniikalle, jolla asiakirjoja kootaan tietokantaan tallennetuista osista, on myönnetty eurooppapatentti.
Severa – DocStarter
Varsinainen käyttöönotto tapahtuu DocStarterin puolelta, jossa käyttäjä-asetuksiin lisätään API-avain. Rajapinnan toteutuksen käyttötuki tarjotaan DocStarterin toimesta.
Jotta rajapinnan käyttöönotto onnistuu, Visma Severassa tulee olla kytkettynä Visma Severan API- rajapinta. Mikäli teillä ei ole vielä API:a kytkettynä, saatte kytkettyä sen suoraan Severan laajennukset-osion kautta. Kun Visma Severa API on käytössä, voit luoda rajapinnan tarvitseman API-avaimen.