Hyödynnä Pipedriven CRM tehokkaasti yhdessä Severan kanssa.
Lue lisää
Trello
Luo automaattinen tiedonsiirto Severan ja Trellon välille. Pidä projektit, asiakastiedot ja todo-listat ajan tasalla.
Lue lisää
monday.com
Luo Severan ja monday.comin välille integraatio, jonka avulla projekti-, asiakas ja laskutustiedot pysyvät aina ajan tasalla.
Lue lisää
Slack
Automatisoi tiedottamisen flowta ja tiedonsiirtoa. Lähetä esim. Slack-kanavalle ilmoitus, kun myyntidiili saadaan maaliin.
Lue lisää
Mailchimp
Tehosta markkinoinnin automaatiota Mailchimp-integraation avulla.
Lue lisää
Google Sheets
Vie esimerkiksi projektit, asiakkaat sekä aktiviteetit Severasta Google Sheetsiin tai luo uusia projekteja Severaan suoraan Sheetsista.
Lue lisää
Microsoft Exchange
Microsoft Exchange ja Microsoft 365 -kalenterisynkronoinnin ansiosta saat vietyä kätevästi tiedot kaksisuuntaisesti kalentereihin. Näin kalenterimerkinnät ovat aina ajan tasalla Severassa ja Microsoftin kalentereissa.
Lue lisää
Zendesk
Severa-Zendesk -liittymällä helpotat asiakkuuksien hallintaa, kun asiakastiedot ja muistiinpanot siirtyvät automaattisesti Severasta Zendeskin asiakastietoihin.
Lue lisää
Severa mobiilisovellus
Severan monipuolinen mobiilisovellus tarjoaa helpon tavan kirjauksille ja töiden seurannalle. Sovellus on asiakkaillemme maksuton.
Lue lisää
Netvisor
Netvisorin ja Visma Severan välille toteutettu integraatio mahdollistaa saumattoman tiedonvaihdon taloushallinnon ja projektien välillä.
Lue lisää
Maventa
Lähetä Severassa luotu lasku Maventan kautta verkkolaskuna, sähköpostilla tai kirjepostilla.
Lue lisää
Jira
by Mutex Oy
JIRA on projektien seurantatyökalu, jota tiimit hyödyntävät ohjelmistojen suunnittelussa ja toteuttamisessa.
Lue lisää
Google Drive
Google Drive -integraation avulla tuot kaikki Driveen tallennetut dokumentit suoraan Severan projekteille ja helpotat asiakirjojen käsittelyä.
Lue lisää
Hubspot
by Kaks.io
HubSpot-integraation avulla yhdistät myynnin ja markkinoinnin datan Severan toiminnanohjausjärjestelmään ja tuotannon resursseihin.
Lue lisää
Google Calendar
Googlen kalenterisynkronointi helpottaa työtehtävien hallintaa ja tuntikirjausten tekemistä.
Lue lisää
Askele Insights
Severa-Askele Insights integraatio tukee työntekijää oman työn raportoinnissa ja täydentää Severan tietoja.