Vie esimerkiksi projektit, asiakkaat sekä aktiviteetit Severasta Google Sheetsiin tai luo uusia projekteja Severaan suoraan Sheetsista.
Lue lisää
Microsoft Exchange
Microsoft Exchange ja Microsoft 365 -kalenterisynkronoinnin ansiosta saat vietyä kätevästi tiedot kaksisuuntaisesti kalentereihin. Näin kalenterimerkinnät ovat aina ajan tasalla Severassa ja Microsoftin kalentereissa.
Lue lisää
Zendesk
Severa-Zendesk -liittymällä helpotat asiakkuuksien hallintaa, kun asiakastiedot ja muistiinpanot siirtyvät automaattisesti Severasta Zendeskin asiakastietoihin.
Lue lisää
Talenom Online
Liittämällä Talenom Online -taloushallinnon järjestelmän Severaan, siirtyvät myyntilaskut suoraan sähköisesti Talenomiin.
Lue lisää
Severa mobiilisovellus
Severan monipuolinen mobiilisovellus tarjoaa helpon tavan kirjauksille ja töiden seurannalle. Sovellus on asiakkaillemme maksuton.
Lue lisää
Silverbucket
Integraation ansiosta Severan projektitiedot, projektin henkilötiedot sekä toteutuneet tunnit voidaan siirtää Silverbucketin resursointityökaluun.
Lue lisää
Procountor
Severan ja Procountorin välisen integraation ansiosta tarvittavien tietojen siirtäminen taloushallintoon onnistuu vaivattomasti.
Lue lisää
Maestro
Helpota taloushallinnon arkea ja vie Severasta myyntilaskut automaattisesti Maestron taloushallintoon.
Lue lisää
Maventa
Lähetä Severassa luotu lasku Maventan kautta verkkolaskuna, sähköpostilla tai kirjepostilla.
Lue lisää
Google Drive
Google Drive -integraation avulla tuot kaikki Driveen tallennetut dokumentit suoraan Severan projekteille ja helpotat asiakirjojen käsittelyä.
Lue lisää
Hubspot
by Kaks.io
HubSpot-integraation avulla yhdistät myynnin ja markkinoinnin datan Severan toiminnanohjausjärjestelmään ja tuotannon resursseihin.
Lue lisää
Google Calendar
Googlen kalenterisynkronointi helpottaa työtehtävien hallintaa ja tuntikirjausten tekemistä.
Lue lisää
Formstack Documents (Webmerge)
Severa-Formstack Documents -integraation avulla luot helposti yksityiskohtaisia tarjouspohjia vaativampiinkin tarpeisiin.
Lue lisää
eFina
by Administer Oy
eFina-integraatio mahdollistaa tietojen siirtämisen Severasta eFinan taloushallintoon automaattisesti.
Lue lisää
DocStarter
Severa-DocStarter -integraation avulla automatisoit asiakirjojen hallinnan. Varmistat hallitun, sujuvan, virheitä minimoivan ja nopean asiakirjojen laadintaprosessin.
Lue lisää
Click2Contract
Click2Contractin avulla Severa-käyttäjät saavat käyttöönsä kasvuyritysten parhaat käytännöt myyntiputken ratkaisuvaiheeseen. Aikaa säästyy ja virheet vähenevät, kun samaa tietoa ei tarvitse syöttää useaan paikkaan.
Lue lisää
Dear Lucy
Dear Lucy kokoaa yhteen liiketoiminnan avaintiedot eri järjestelmistä.
Lue lisää
Creamailer
Creamailer on helppo uutiskirjetyökalu, johon voidaan tuoda kontakteja automaattisesti Severasta.
Lue lisää
Askele Insights
Severa-Askele Insights integraatio tukee työntekijää oman työn raportoinnissa ja täydentää Severan tietoja.
Lue lisää
4Straction
4Straction koostaa Severasta tärkeimmät avainmittarit strategisen tilannekuvan tueksi.